maanantai 14. tammikuuta 2013

And this is who I am 1/2

Kirjottelen nyt jotain asioita millanen olen, mitä asioita tykkään tehdä ja yleensä mitä omaan arkeen kuuluu. Muutama kuvakin kertoo enemmän kuin sanat :)

Kaverit ja ystävät

Merkitsee mulle äärettömän paljon! Tietyt tytöt, jotka on mulle kuin siskoja ennemminkin kun kavereita <3 Lisäksi mulla on pikkuveli, jonka kanssa jaan myös ison osan arjesta ja on sitä kautta mulle tärkeä!:)









Unelmia ja arkea

Välillä kehittelen itselleni aika suuriakin unelmia pään sisällä, mutta itse ainakin koen, että harmaan arjen keskellä on sekin välillä ihan sallittua ;) lisäksi on tiettyjä luonteenpiirteitä, jotka taas toistuvat päivästä toiseen eivätkä muutu!





2/2 on tekeillä ja toivottavasti pian saan sen tänne julkaistuakin :)

-Anna



 

3 kommenttia:

  1. Ihana postus ja kiva kun mukana oli omaottamiasikin kuvia! :) ootte tosi nättejä tyttöjä kaikki! :>

    http://mmilya.blogspot.fi <- saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! (:

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi! (: Hyvät tekstit ja hyvä kokonaisuus!

    http://la-la-la-vie.blogspot.fi/ tuu toki kattoo, ja liity lukijaks, jos tykkäsit! :>

    VastaaPoista