tiistai 15. tammikuuta 2013

And this is who I am 2/2

Harrastus

Oon harrastanu hiphop- ja showtanssia 5 vuotta. Alotin mixdance ryhmässä, sitten jatkoin perusryhmään ja nyt oon ollu Blackout kilparyhmässä siitä asti, kun se perustettiin eli kolmisen vuotta:) Tanssi kaikissa muodoissa on kiinnostanut mua jo pitkään ja tykkään seurata esityksiä laidasta laitaan. Lisäksi ohjaan kahta ryhmää yhden kaverin kanssa :)





Matkustelu

Kuuluu ehdottomasti mun suosikkeihin! Rakastan matkustelua, uusien paikkojen näkemistä ja pientä seikkailua :) Euroopan ulkopuolella en ole (vielä!) käynyt, mutta mieleenpainuvimpia matkoja on ollut Roomaan ystäväperheen kanssa, rippilahjaksi saatu matka Kroatiaan, perheen kanssa tehty matka Lontooseen (tai no..perhelomailussa on puolensa mut rakastuin Leijonakuningas musikaaliin ja niihin kauppoihin<3) ja tähän mennessä matkojen top-listan ykkösenä on viime kesänä tehty matka Italian Riccioneen. Osallistuttiin Festival Del Sole tapahtumaan, ihanat 9 päivää!:))

Oskun kans vähän poseerataan Hard Rock Caféssa Lontoossa:)
Noi välttämättä halus mun kans kuvaan..Nämä siis vahakabinetista Lontoosta!:)
Riccione :)
  
Ai että..Riccionesta myös :)
Tässä siis vielä pari juttua, mitkä saa aina hyvälle tuulelle! On muitakin ja tietysti vaihtelee nekin, mutta nämä ei koskaan petä ;)

-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti