maanantai 11. helmikuuta 2013

Uncover

Huh, täällä ollaan taas!

Prelien palautuksista nyt ei jäänyt mitkään erityisen luottavaiset fiilikset, varsinkaan matikasta! Perjantaina olikin äikän tekstitaidon YO-koe. Siellä mä ahersin 5,5 h enkä kyllä yhtään osaa sanoo miten meni, voi olla että esseeseen pitääkin sitten panostaa... :D

Viikonloppuna ei tapahtunut mitään kovinkaan ihmeellistä. Perjantaina tuli illalla ihan superhuono olo, ja missasin siinä samalla yhden kivan illan, just my luck! Lauantaina illalla/yöllä saatiinkin Ellan kanssa kunnon naurut...no, ei siitä sen enempää ;)

Hain myös lauantaina mun penkkarikarkit! 4,6 kg karsua, niitä heittelen sitten torstaina!

Kassi täynnä karkkia! Oon silti varmaan syöny noi Sahne Toffeet jo ennen torstaita, ne on niin hyviä! :o

Tänään käytiin Maijan kanssa katsastamassa parit vaatteet ja meikit parissa kaupassa, kunnon shoppailut eiku! Anyway, löysin itelleni yhden juhlatopin jonka aattelin laittaa potkiaisiin, sitten koittelin kotona kaikkia asuja ja tällä hetkellä näyttää siltä että en laitakaan sitä :D no, sille topille löytyy varmasti vielä käyttöä!

Lumia laatu <3

Lisäksi tänään oon käynyt tanssiharkoissa, asioilla hakemassa tarvikkeita kun huomenna tehään penksulakanoita ja kuunnellut enkun cd:itä koska huomenna YO-kuuntelu! Tulee niillekin levyille käyttöä edes kerran :D



Eipä muuuta, yritän vielä postailla ennen potkiaisia ja penkkareita, jos vaan ehdin!!
JA tsekatkaa Spotifysta tai jostain Zara Larsson - Uncover, mun mielestä kaunis biisi ja itse törmäsin viime viikolla siihen! :)







-Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti