lauantai 16. maaliskuuta 2013

Mumbo jumbo

Huh, mikä viikko! Siihen on sisältynyt kolme ylioppilaskirjotusta, tanssitreenejä, stressiä, ruokaa, väsymystä, järkeilyä, kirjottamista and the list goes on...

Tää urakka on yhtä vaille valmis!!


Maanantaina siis oli äikän yo essee. Kun saatiin aihevihkot ja lueskelin niitä niin tiesin aika nopeasti mistä kirjotan. Mietin kyllä hetken, että onkohan liian helppo, mutta päädyin siihen kuitenkin. Sain kyllä helposti kirjotettua 5 sivua, mutta toivottavasti ei ole jäänyt liian tylsäksi ja pintapuoliseksi. No sen näkee sitten aikanaan.

Keskiviikkona oli kyllä mulle se kaikista haastavin ja stressaavin yo edessä nimittäin psykologia! Vastasin kaikkiin kuuteen kysymykseen, vaikka tiedän jo nyt että yks on kyllä mennyt ihan harakoille :D No onneksi sain tehtyä molemmat jokeritehtävät. Sen kokeen jälkeen olin niiin väsynyt kun jotenkin se kirjottaminen vei kaiken energian!

Eilen oli vuorossa enkku ja oon varmaan mokannu jotain big time, kun lähdin jo puoli yksi! No, sain sen kuitenkin siihen aikaan tehtyä ja varsinkin ainetta kirjoitellessa mulla oli oikein hauskaa. Oon ylpee, kun sain ujutettua mun aineeseen sanan mumbo-jumbo (=hölynpölyä), varmaan yks parhaimmista enkun kielen sanoista heti bellybuttonin jälkeen :D noniin nyt lähti taas vähä sivuraiteille...

Kuka juo enään muovimukista??!

Perjantai-ilta kuluikin salaatin merkeissä ja kotona vaan. Kävinhän mä myös parturissa, josta lisää ensi postauksessa!

Tänään ohjelmassa vielä tanssin treenipäivää, kisa-asun viimeistelyä (huomenna Wasa Cup!) ja sitten näen vielä ihanaakin ihanempia tyttöjä jee!<3

PS! Jos jollain vaan on antaa vinkkiä hyväksi todetuista ihonhoitonikseistä tai - tuotteista niin otan enemmän kun mielelläni vastaan! :)

Ihanan aurinkoista viikonloppua <3
-Anna

2 kommenttia: