sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Tuo mulle lämpöö

Pääsiäistä olen viettänyt aika rennoissa meiningeissä. Perjantaina tosiaan olin Maijan kanssa, oltiin ajelemassa ja vähän kuvailtiin ja sitten mentiin Maijalle.

Meidän pääsiäispöytä

Lauantaina tein ostoksia Porissa. Mukaan tarttui kolmet farkut, ulkoiluhousut, Converset (vihdoin <3) ja toppi.
Farkut löytyi Cubuksesta, ulkoiluhousut ja conssit haettiin sokkarilta ja topin ostin Ginasta.

Ah!

Näiden lisäksi ostin kahdet ihan perusfarkut.


Uudistinkin noi vaaleenpunaset ihanuudet heti illalla, kun mentiin katsomaan Brädiä! Etkoiltiin porukalla ja lähdettiin yhdessä ulos. Farkkujen kanssa yhdistin mustan topin ja ison hopeisen rannekorun, jotka mulla oli myös abiristeilyllä. Tykkäsin mun asusta paljon!:) Muutenkin oli hauska ilta, mitä nyt valomerkki tuli vähän aikasin kellonsiirtojen takia haha!

Tänään mentiin aamupäivällä mummulaan syömään pääsiäisherkkuja ja enpäs mä osannut kohtuudessa pysyä vaan kauhee ähky kun nousin ruokapöydästä!
En itse ole mikään iso "tässä mun päivän asu"- kuvien fanittaja, mutta koska tänään oli niin kiva asu päällä niin nappasin kuvan.





Housut ja kengät siis eilisen saalista ja neule on Lontoon (yhdestä niistä miljoonasta) H&M:stä. :)

Tosiaan silloin joskus kävin parturissa ja mulla laitettiin latvoihin vähän vaaleempia raitoja, vähän liukuvärjäyksen tyylisesti. Auringonpaisteessa ne näyttää ihan kivalta ja seuraavasta kuvasta näkeekin niitä ihan hyvin.






Nyt jatkan sunnuntain viettämistä kuunnellen hyvää musiikkia, syöden ruokaa (again) ja ehkä voisin vilkaista tonne pääsykoekirjan suuntaan..tai en...ehkä illalla...

Quote Of The Day
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
- Albus Dumbledore

Mahtavaa sunnuntaita!
-Anna







2 kommenttia: