lauantai 9. maaliskuuta 2013

Viime viikon tapahtumia

Ok odotan jotain palkintoo historian kuivimmasta otsikosta! "Viime viikon tapahtumia"...oikeesti are you kidding me! No, sillä mennään nyt :D

Tasan viikko sitten olin katsomassa lätkäpeliä Ässät - Jokerit ja vaikka en olekaan mikään intohimoinen jääkiekkofani niin on sitä ihan kiva katsoa. Erätauot on vaan liian pitkiä, niillä kerkes tuleen vähän tylsää hah. Illalla kun kotiuduin sieltä niin lähdin vielä viettämään iltaa Maijan ja Marian kanssa. Pelattiin Afrikan tähteä ja mä DOMINOIN!;)



The Winner Takes It Allll.....

Tämä viikko on mennyt aikalailla kirjojen parissa, ja siitä huolimatta mulle alkaa iskeä pikku paniikki noiden kirjotusten suhteen. Kävin koululla pariinkin otteeseen matikan ja äikän kertauksien merkeissä. Torstaina olin luistelemassa tyttöjen kanssa (en huomannu ottaa kuvia :/ ) ja se oli hauskaa. Hypittiin mm. täysistä vauhdeista lumipenkkaan, huippua. Ja haha kyllä me siis myös luisteltiin vähän..

Tänään olen vaan lukenut (lupaan euron sille, ketä tää yllätti!). Äsken kävin lenkillä tuolla niiin ihanassa auringonpaisteessa, ai että toi sää on kyllä niin upee. Nyt jatkan lukemista kahden _ihanan_ miehen kanssa, jotka kuvassakin näkyy:

;)

Ensi viikolla alkaa kirjotukset, joten oon aina vaan enemmän nenä kiinni kirjoissa, varsinkin kun se tässä vaiheessa on enään niiin hyödyllistä ja järkevää! Mutta yritän ehtiä käymään tekemässä jonkun pikasen jutun tännekin :)


Huippua lauantaita, niille joilla sellanen on tiedossa! Mulla menee vähän laimeissa merkeissä....
- Anna

2 kommenttia:

  1. Sun täytyy esitellä sun mekkonen!

    VastaaPoista
  2. Hmm..mietin, että haluanko ihan vielä paljastaa sitä täällä!;) voin laittaa sulle whatsappiin kuvan jossain vaiheessa!

    VastaaPoista